de sorin07866 » 23 Oct 2011, 22:10
Domnule Gabi, va rog ajutati-ma cu un sfat:
Cand o pornesc pentru prima data dupa cateva ore de nefunctionare (cand se raceste complet) motorul porneste cu intreruperi (indiferent de temperatura de afara, iarna/vara). O tin accelerata pana la 1500 rot/min, cateva secunde (pane se aude tacanitul unui contactor/bobina ceva, moment in care putin creste turatia si moment din care, am constatat eu ca incepe sa incarce alternatorul, pentru ca si luminile cresc in intensitate) dupa care o las usor la relanti.Din acest moment motorul merge rotund, dar numai pana incepe sa se incalzeasca putin, dupa care merge intrerupt si scoate mult fum alb (motorina nearsa corespunzator pentru ca se simte mirosul puternic de fum).
Ce am constatat este ca daca opresc in acest moment motorul, il las cateva secunde - 1 minut, pornesc iar, tin turat la 1500 rot maxim, si cand las la relanti merge rotund si nu mai scoate fumul acela. Asa procedez de fiecare data cu motorul rece.
Altfel, motorul merge intrerupt si scoate mult fum pana se incalzeste pe la 90 grade.
Eu banuiesc ca am probleme la un injector.
Si la socul care clar ca nu functioneaza. Parghia exista, dar nu face nici o miscare.
Si la bujii, care sunt convins ca nu mai functioneaza. Dar mie frica sa umblu la ele sa nu mi se rupa in chiulasa. Dar asta nu stiu in ce masura influenteaza mersul neregulat.
Un sfat profesionist prietenesc de la dvs. mi-ar prinde bine.
Multumesc.