Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari
- serbanlaurentiu
- Ford Freak
- Mesaje: 131
- Membru din: 15 Apr 2009, 22:46
- Maşina: FORD MONDEO, 2.0 TDCI, 2004, 1998CMC, 116CP
- VIN: WF05XXGBB54Y75559
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de serbanlaurentiu » 23 Oct 2011, 22:05
de sorin07866 » 23 Oct 2011, 22:10
de mircea_ms » 24 Oct 2011, 22:00
de bibanu47 » 25 Oct 2011, 00:33
$1 scrie:$2omnule Gabi, va rog ajutati-ma cu un sfat:
.....
Un sfat profesionist prietenesc de la dvs. mi-ar prinde bine.
Multumesc.
de bibanu47 » 25 Oct 2011, 05:07
$1 scrie:$2n cazul unui Ford Focus din 2007, cu 4 ani garantie, mai este necesara o vizita la service Ford? Este obligatorie revizia anuala? Masina are 30.000km.
Ma gandeam ca nu mai trebuie sa merg fiindca oricum nu as pierde garantia (fiindca e aproape de expirare) si in plus costa in jur de 650ron.

de Mihai L » 25 Oct 2011, 05:40
$1 scrie:$2n cazul unui Ford Focus din 2007, cu 4 ani garantie, mai este necesara o vizita la service Ford? Este obligatorie revizia anuala? Masina are 30.000km.
Ma gandeam ca nu mai trebuie sa merg fiindca oricum nu as pierde garantia (fiindca e aproape de expirare) si in plus costa in jur de 650ron.
de bibanu47 » 25 Oct 2011, 05:45
$1 scrie:$2omnu bibanu47 vreau sa ma lamuriti si pe mine cu o chestie daca puteti!
Este vro difernta intre galeria de evacuare de la focus de 1.6 101 cp(2007) si cea de 1.6 115 cp ti-vct(2008) va intreb pt ca ma gandesc ca ati reparat ambele masinii si ati vazut daca difera!
de stoicanmihail » 25 Oct 2011, 08:28
de sorin07866 » 25 Oct 2011, 10:18
de bibanu47 » 27 Oct 2011, 01:01
$1 scrie:$2m un mondeo TDCI din 2004, ma rog, masina de la profil. Imi huruie urat cand iau stanga, dreapta de volan. M-am uitat la pompa de servo, unde intra furtunul in ea pare sa piarda ca e foarte uda acolo. Un pret aproximativ pentru reparatie imi puteti spune? Si cum procedati, trebuie sa demontez singur pompa si sa v-o dau sau o demontati dvs? Multumesc!
de Iullius » 31 Oct 2011, 12:58
de bibanu47 » 03 Noi 2011, 07:25

de Iullius » 03 Noi 2011, 16:44
de iuly_007 » 07 Noi 2011, 14:18
de bibanu47 » 07 Noi 2011, 14:45

de iuly_007 » 07 Noi 2011, 15:17
va multumesc
de badboy20cm » 07 Noi 2011, 22:46
Stiti ca sunt la inceput
de bibanu47 » 08 Noi 2011, 06:15

de bibanu47 » 08 Noi 2011, 06:15

de flr82 » 08 Noi 2011, 10:11
de tavi_ok » 08 Noi 2011, 21:25

de bibanu47 » 09 Noi 2011, 06:39
de tavi_ok » 09 Noi 2011, 08:53
$1 scrie:$2alut tavi_ok,
Cele doua probleme sunt corelate intre ele si anume,datorita faptului ca acel rulment opune rezistenta de aceea pierzi inertia de care spui tu deoarece discul de frana datorita faptului ca nu mai sta centrat,freaca de placutele de frana.
de bibanu47 » 09 Noi 2011, 14:46

de tavi_ok » 09 Noi 2011, 16:32
$1 scrie:$2alut,
Cel care ti-a spus sigur facea referire la rulmentul de la roata ,altul nu vad care.
de klaus76ro » 09 Noi 2011, 22:37
de bibanu47 » 10 Noi 2011, 06:31
$1 scrie:$2una ziua,
detin un Ford Transit 2.5 diesel clasic, 1995 si in urma unei operatiuni de schimbare motor a inceput sa scoata foarte mult fum alb sau alb cu putin gri, mai ales cand accelerez dar chiar si la relanti.
masina merge foarte bine, porneste la sfert de cheie chiar si in diminetile foarte reci, trage bine, are sprint, totul in regula exceptand fumul, se uita lumea la mine pe strada ca la rachetaInainte de a iesi din service, mecanicul mi-a sugerat ca e bine in viitorul apropiat sa caut o pompa servo si o pompa de motorina, deoarece ambele au oaresce probleme. Oricum, fumul alb era problema principala.
mecanicul a zis initial ca e din cauza avansului la pompa pe care nu reuseste sa il regleze mecanic si m-a trimis la un pompagiu.
pompagiul a zis ca motorul probabil e stat o perioada si ca injectoarele sunt infundate, sa ii dau forja; i-am dat forja cca 200 km in 2 zile si am observat ca dupa ce se incalzeste motorul scoate mai putin fum in acceleratie iar la relanti aproape deloc; oricum, a doua zi dimineata o iau de la capat cu racheta de fum alb.
dupa cateva zile, am observat ca:
- nivelul de ulei crescuse semnificativ, cca 1-2 cm, desi avea doar 1 saptamana de cand o scosesem din service.
- arunca foarte mult ulei pe joja in afara
- uleiul isi pierduse din consistenta initiala
Am sunat la pompagiu sa ii spun ca nu s-a rezolvat fumul cu forjat motorul si m-a chemat sa ii stranga suruburile la chiuloasa.
Am sunat mecanicul sa ii spun ce am observat la ulei si mi-a spus ca cel mai probabil a intrat motorina in ulei iar cauze posibile are fi: garnitura de chiuloasa sau segmenti stricati la pistoane si ca ar trebui segmentat motorul.
Altcineva mi-a sugerat sa verific si camasa la cilindri.
Avand in vedere cele scrise, pot beneficia de experienta celor ce au mai vazut/auzit de astfel de probleme?
Multumesc.

de klaus76ro » 10 Noi 2011, 08:37
$1 scrie:$2$1 scrie:$2Buna ziua,
detin un Ford Transit 2.5 diesel clasic, 1995 si in urma unei operatiuni de schimbare motor a inceput sa scoata foarte mult fum alb sau alb cu putin gri, mai ales cand accelerez dar chiar si la relanti.
Fumul alb poate proveni de la avans defectuos sau de la ciupitura de chiulasa si picura lichid de racire in capul pistonului.
Pana nu demontezi nu poti trage o concluzie pripita.
de boppzoli » 10 Noi 2011, 11:00

de TOTALSENDER » 10 Noi 2011, 14:54
Înapoi la Service-uri auto generale
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator