Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
05 Noi 2009, 00:25
Si cand te gandesti ca am mai mers cu ea doar intra a 4a inca 550 km...nea Gaby mii de multumiri pentru rapiditatea cu care ai gasit o noua cutie second-hand- in 45 de min din clipa cand mia comunicat ca trebuie inlocuita cutia nea Gaby ma si sunat spunand-umi ca a gasit una compatibila,acum nu ramane decat sa plec inapoi acasa in Italia,cred ca marti dimineata o sa plec,mult nu e 1650 km-Romania-Ungaria-Slovenja-Milano-Italy,si..apropo nea Gaby! avand in vedere ca un motor second-hand cu tot cu manopera ma costa 350-400E merita inlocuit actualul? sau mai tine 11 ani? ai dreptate initial a fost pe benzina si sa trecut pe diesel,inca o data mii de multumiri lui nea Gaby un meserias care simte motoarele,vi-l recomand cu caldura!
05 Noi 2009, 02:07
Meritul nu este al meu,eu nu am facut altceva decat sa dau un telefon si ala mocca ca de,avem minute incluse

,meritul e al celui care iti da cutia,deoarece e coleg de breazla aici pe forum,il cunoaste toata lumea si il mai cheama si Silviu.
Multumeste.i si lui Dumnezeu ca nu te.a lasat in noaptea aia pe drum si ai putut ajunge cu ea pana la mine.
Pentru mine e mare satisfactie ca am reusit sa te ajut si ne incadram in timp ca sa poti ajunge saptamana viitoare in Italia,poate ma trezesc cu o cutie de bomboane de revelion

,ca de fumat am scapat de la sarbatorile Pascale.
Sa fim sanatosi.
05 Noi 2009, 03:25
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

05 Noi 2009, 17:33
uite nea Gaby traseul exact pe care il fac incepand de luni dimineata cu o pauza noaptea si in final marti seara in jur de orele 17-21 sa ajung acasa;
http://hartaialomita.ro/sosea-ro-bucure ... ilano.html
05 Noi 2009, 17:48
Acel surub .......................atacate.
Astept raspunsul tau,referitor la ce ai gasit acolo cand ai desfacut surubul.[/quote]
Surubul are in cap bila respectiva , este capsulata acolo, nu are cum sa cada.Problema mai este ca in loc de 2.8 l ulei au intrat 2 litrii.
05 Noi 2009, 18:18
Nea Gaby! sa nu ma uiti cu aeroterma!! ca fara caldura nici nu pot conduce nici fata nu o pot lua,multumiri anticipate!
05 Noi 2009, 21:22
Domnule Bibanu,
Am revenit cu poza motorului pt Fiesta 1.3 benzina an 2005. Vreau sa aflu localizarea clapetei de acceleratie.
Multumesc
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

05 Noi 2009, 21:33
Racordul cu sageata pe el merge direct in clapeta de acceleratie.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

05 Noi 2009, 22:09
Cutia de viteze care a adus.o astazi Spaniolul(italian

),nu a avut pe ea carcasa de la ambreiaj si din acest motiv am fost obligat sa o montez pe cea de la cutia distrusa,dar cand am incercat sa o montez nu era posibil deoarece noua cutie procurata avea o proeminenta de la trenul fix si din acest motiv am fost obligat sa debitez cu flexul o bucata din carcasa pentru a face loc piesei respective.Dupa debitare totul a iesit asa cum trebuie.
In pozele de mai jos se pot urmarii modificarile facute si decupatura practicata.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- locul unde am fost obligat sa fac modificarea.
-

- piesa care trebuia sa treaca prin carcasa.
-

- montajul final al carcasei.
05 Noi 2009, 22:26
Super!! cine stie meserie!!!! nea Gaby,uite cum o pornesc eu pe bubulina ca ai spus ca nu vrea cu tine....pun contact,astept sa se stinga beculetul galben din dreapta de pe bord,calc ambreiajul ii dau la automat si in timpul asta ii fac 5-7 spritzuri la acceleratie,la al 6 lea o ia garantat! o tin un pic turata-20 sec si gata o las la relantiu si gata e buna de drum,eu cu siguranta nu am umblat la bujiile alea si mare minune de nu o merge in 3 de pleaca asa greu,nu am avut timp sa ajung cu ea la un mecanic sa o vada putin,deh....alergatura multa cu meseria mea,zilnic fac 300-500 km in interes de munca dar....pe soselele italiene ca aici in 3 luni o bagam la fier vechi!
05 Noi 2009, 22:39
Sefu,eu am inteles ideea dar la motorul diesel degeaba faci pedale la aceleratie ca nu are ce sa şpriţuie ca la motoarele pe benzina care au carburator ci din contra,motoarele diesel nu se accelereaza decat dupa pornirea motorului.
Am vorbit cu electricianul la telefon si a zis ca face tot posibilul ca sa vina sambata sa ne rezolve.
Ar mai fi de spus ca imi cer scuze ca nu am fost disponibil astazi cand ai venit cu cutia de la Bucuresti ca sa putem discuta.
05 Noi 2009, 22:52
Nu vreau sa facem off topic pe aici dar suma precizata de tine de 250/400 euro,e usor umflata deoarece majoritatea muncesc pe max. 200 euro.Asa ca......
05 Noi 2009, 23:08
Sarut mana de atentie ,distributia a schimbat-o tata care e mecanic de meserie,dar mai mult pe carburatii decat pe injectii,adica dacia opel kadet alea mai vechi,nu astea mai noi asa cu electronica multa,dar de pus la punct am pus-o poza,el mi-a zis azi,ca de abia azi am vorbit si cu el ca ar fi de la bujii,dar sincer n-am auzit sa se duca bujiile asa dintr-o data sau sa mearga bine peste o anumita plaja de turatii.Traiasca domnu bibanu47 si multumesc inca o data pentru atentie.
05 Noi 2009, 23:16
Bun,daca omul este sigur ca a montat corespunzator distributia,roaga.l sa urmareasca cu strictete daca nu a scapat unul dintre furtunelele de vacum de pe motor si daca a demontat bujiile cumva,ele trebuie montate neaparat cu ajutorul unui furtun deoarece altfel se pot lovi si inchide electrodul la montaj.
As vrea sa stiu neaparat cum a pus vilbrochenul la punct,deoarece pinionul nu are pana de fixare.
05 Noi 2009, 23:55
Bibane! Azi, dupa 2 ani de calarit masina asta si cand eram gata sa zic ca-i stiu toate gaurelele (glumeam cu gaurelele), m-am trezit ca am si un fel de princalzitor al apei, cu 3 bujii incandescente.
Problema este ca una din bujii este arsa, iar la vanzare nu gasesc de cat preincalzitoare cu totul.

Gasesc pe la tine Bibane vreo bujie, ca cea din poza?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

06 Noi 2009, 00:11
Salut sefulica,
Si Foca are asa ceva,vezi ca pe bujie trebuie sa aiba un cod de Bosch compus din 10 cifre si ar trebui sa inceapa cu 0,dar sper ca nu vrei sa ma duc in atelier acum?
Da.mi acel cod si vezi ca trebuie sa scrie si tensiunea pe ea.
06 Noi 2009, 00:28
Bibane. Pe bujie atata am reusit sa descifrez:
Bepu (sau Beru) Germani 0 100 226 4 416 146
Tensiunea nu poate sa fie decat 12V, ca alta nu am pe masina.

Importanta este distanta de la capatul hexagonului de fapt locul de unde incepe filetul si capatul electrodului. Ca daca este mai mare, loveste in corpul de metal al preincalzitorului. Macanicul meu era cat pe ce ca aiba una dar avea un centimetru in plus aflat intre hexagon si filet. Si din cauza asta se infileta prea mult.

Nu este nici o urgenta. Stai calm.
06 Noi 2009, 00:39
Tu nu o lua in gluma pentru ca sunt bujii care lucreaza la 8/11/12 V.
Eu zic ca in procent de 99% am.
06 Noi 2009, 01:01
Bibane asa o fi cum zici tu cu tensiunile. Dar eu atat am reusit sa deslusesc pe bujia aia.
Si sa nu crezi ca era un scris prea citet.

Apropo. Stii de clantaneala aia de care-ti povesteam pe dreapta? E rulmentul. Deci dupa 316000 Km, primul rulment.

Da sa vezi ce joc are, de-ti este frica sa mai mergi cu ea.
06 Noi 2009, 01:35
Avand in vedere ca tu faci numai curse lungi sa zici mersi ca nu sa gripat pe drum sa te lase acolo.
La km care ii faci tu,ar trebui sa verifici in fiecare luna rotile.
Maine ma uit de bujie si daca am sa vii sa o iei.
06 Noi 2009, 02:00
Pai cat a trecut de cand am fost in delta??? Exact o luna! Inainte sa plec in delta am schimbat cauciucurile pe fata si tot atunci a fost facuta si verificarea de jocuri. Ideea este ca si-a dat drumul dintr-o data.

Am uitat sa-ti zic ca si cauciucurile si echilibrarea, tot de acelas om sunt facute. De Nicu, mecanicul meu.
Chiar mi-ar place sa va cunosteti intr-o zi.
06 Noi 2009, 08:35
La bujii nu s-a umblat,de unde iese furtunu de vacuum si unde intra ca le verific eu azi??
06 Noi 2009, 13:26
D-ul Gabi un bip astept cand sunteti disponibil sa vorbim in legatura cu caseta de focus .
06 Noi 2009, 20:42
Regret,dar persoana cu care colaborez pentru reconditionarea anumitor piese a intrat in concediu cel putin 25 de zile.
Eu personal le demontez in interior,fac desenul pieselor si dupa confectionarea lor,le ansamblez decat sa fie montate pe masina.
06 Noi 2009, 22:19
swen_cta
în 1996 am schimbat uleiul din cutia unei fiestine xr2i practic prin răsturnarea maşinii. nu e glumă. existau nişte capre speciale ca să poţi da maşina pe o parte.
cutia nu avea decât buşon de umplere, nu şi de golire... nu era contact de marche arriere sau altă piesă!
am adus-o la 90 de grade faţă de sol pe partea pe care era buşonul. singura piesă demontată a fost bateria, în rest nu avea ce să curgă din sisteme.
i-am pus un ulei roz, scump, de figuri, cam la 2 litri, şi cutia a mers mai prost ca înainte cu vechiul ulei... şi era vreme caldă ştiu precis!
la vreo lună am schimbat iarăşi uleiul prin acelaşi procedeu.
i-am băgat ulei "prost" românesc, de la peco, T90 pe numele lui! gălbejit şi mirosea a ceapă fiartă.
maşina a mers de scăpăra!
schimbări din 5 în 2 la 120kmh, cutia fluiera, dădeam maşina în nas rău! adică sincronizarea turaţiilor mergea perfect.
îţi fura maneta din mână la schimbări... mergea unsă!
aici fac un mic comentariu.
uleiul roz, scump, arăta identic cu T90 cel românesc ca vâscozitate, diferea doar culoarea... de ce dracului cu unu a mers aşa rău, iar cu altul aşa bine nu-mi pot explica...
07 Noi 2009, 00:25
Vali ti.am gasit bujii,alege
Bujia care iti trebuie tie este numarul 2 in oridine crescatoare,are exact 7 cm cum ai zis tu.
Daca vrei ca sa nu mai stai cu ea asa pana mai vii pe la mine,poti cumpara din comert la max.40/50ron,daca nu ti.o trimit pe asta prin mail sau mesenger.
Deci merge de la :
-Fiat Ritmo 1.7D dau 1.9D orice an de fabricatie
-Ford Sierra,Mondeo sau Escort echipate cu motoare 1.8 D sau 1.8 TD ,fabricate pana in 1998.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.